Gårdagen

Som sagt var jag ju på Axevalla travskola igår!
Rebecka, som min instruktör heter, visade mig först runt, eftersom jag inte hade varit med de första gångerna. Sedan tränade vi på att sela. Det gick väl ganska så bra hoppas jag xD

Jag och en kille som heter Simon, körde shettisen Lamell. Rebecka hade ställt upp koner, som en bana. Ska försöka måla av den här:


Vi körde slalom mellan konerna vid sidorna, och sedan körde vi imellan konerna i mitten, i både skritt och trav. Tycker faktiskt att det gick rätt bra för att vara första gången!

I slutet gav vi alla hästarna sitt hösilage, sopade och så. Läxan till nästa vecka är selens delar!

Kommentarer
Postat av: matilda

Kul :D

2011-11-19 @ 17:00:26
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0