Presentation av mig

Hej igen, våran gamla blogg!
Tänkte skriva en presentation av mig här nu då, och senare om mina djur.

Jag själv..
..är en ganska flummig och kul person att vara med, skulle jag tro. Jag är även mycket envis, och är det något jag vill så ger jag mig inte! Har alltid tyckt om djur, framför allt hundar, katter och hästar. Jag är tolv är och ca 1.60 cm.  

Jag bor i Lidköping, sisådär 5-6h från Johanna. 
Himla synd att det är så långt, annars hade vi nog umgåtts jämt, haha. Min klass är underbar, helt otroliga människor!

Jag rider inte på ridskolan, eftersom jag inte tycker om hanteringen o.s.v av hästarna här på ridskolan i Lidköping. Det har ju dock blivit mycket finare här med tanke på att de har byggt om stallet och allt (på tal om något annat liksom). Däremot så kommer jag kanske börja på Axevalla Travskola! Alltså ska jag antagligen börja syssla med ponnytrav.

Här är då jag, Maja och Clara. Två av mina underbara klasskompisar!


Jag och Krypis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0