Ride tha poniiiii

Jäklar vad kallt det är ute! :o frös nästan ihjäl när jag var i stallet... När vi skulle hämta hästarna i hagen ville inte Hugo bli fångad eftersom han hade lite hö kvar, tjockis. Han lägger öronen bakåt och hugger efter en, men då är det bara att skjuta ifrån han och tvinga honom att springa ifrån en å sen när man kallar på Hugo så är han snäll...xd Fast sen upptäckte jag att han hade blod runt munnen, men varken jag eller mamma hittade något fel så vi torkade av blodet och lät han stå på gången en liten stund och se om det hände något mer men det gjorde det inte. Vi fixade pollarna och red ut en snabbis, men jag frös ihjäl så vi red tillbaka och släppte ut hästarna i hagen igen c:
gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0