Stockholmo

Nu sitter jag i soffan i Annas lägenhet i Stockholm! Har varit här sedan 11.00, dock har vi varit på hötorget och väntat på Anna, lämnat våra väskor och sen var vi ut på stan ett tag. Där köpte vi två par skor till mig, och en "tubhalsduk", MERHRHRHHR. Internetet på bussen dampade loss så det funkade inte, så jag tittade på en film istället, "Hidalgo"! sjukligt bra film, älskar den c: Om ni undrar varför jag inte uppdaterat tidigare är det för att Danne var tvungen att komma hem och fixa internet till min dator. Ska ta och fixa sjukt många tidsinställda inlägg tills imorgon, eftersom jag och Alma är i globen från runt 15.00 till 24.00 (a)
fin bild osv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0