Julklappshandling

Idag skulle Annelie och Gustav köra fram den stora släden med Hugo, så jag och mamma åkte inte till stallet idag, utan vi åker dit imorgon istället. Imorse åkte vi in till Ljusdal och handlade julklappar, Allra först var vi på Granngården där jag köpte paket åt Elsa och Alma! :D Sen åkte vi till Dollarstore och köpte paket några i klassen, sen drog vi till Centrumhuset och köpte paket åt mig och min brorsa, dock stod jag bredvid min mamma när hon betalade och dom slog in paketet xD Och sen köpte vi presenter åt mina kusiner.
Almas fina paket, vad tror du att det är? ;)



Kommentarer
Postat av: matilda

Jag vet vad det är i 8D

2011-12-18 @ 19:52:02
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0