Släde, Tolka och flum!

TjobbaTjebba! Har varit i stallet idag, och jag och Gustav började med att köra Hugo med lokselen och en ful liten släde... Vi körde runt ute på åkern och på gårn, skitkul var det! Sen kom vi på att jag har en tolksele som vi ville testa, så vi sadlade Hugo och satte på selen och så tog jag ut honom i grimman samtidigt som Gustav fick åka bakom på små trickskidor. Set gick så bra så jag tränsade Hugo och så red vi runt ett tag och hade allmänt flummigt! Vi hade det helt enkelt riktigt roligt, fast det var oooooooooooootroligt kallt eftersom min jacka är sönder.. -___-
Glömde kameran i stallet så har inga nya bilder.





Kommentarer
Postat av: matilda :)

Vad kuul :3

2011-12-13 @ 21:55:31
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0