Svaris på kommentaris

Matilda undrade;
Och Jag svarar: Visst! Gör det någon dag när jag har tid och det är ljust ute så man ser något ;)
Alltså vi har kvar Eddi i stallet där han alltid stått, dvs hos hans uppfödade/mammas kompis, så vi hyr in honom där så att säga :) Han går bara ute på lösdrift och äter upp allt hö, så det kostar inte överdrivet mycket i månaden att ha honom där.
EDIT: Ett tillläg på Johannas svar. Eddies uppfödare/min kompis heter Annelie Lagergren Amatörtränare på Bollnäs, bor här i Järvsö. <- Mamma som tillagt detta ^^
Hoppas du förstår, annars får du väl skriva tillbaka så förklarar jag bättre ;)

Kommentarer
Postat av: matilda :)

Okaaj :D

2011-12-11 @ 00:07:17
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag har sett att ni har med hästen Lamell från Axevalla travskola! han är min favorit häst, eftersom jag går på den travskolan.. jag har tävlat med han.. och undrar vilken kurs du går på! (asså den som går på Axevalla) jag har själv en blogg om Lamell!

2011-12-31 @ 20:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0