Gårdagens promenad

Gick ju en promenad med Krypet igår. Var för lat för att skriva om det då ;)
Jag ryktade av honom, och satte faktiskt på det nya, rosa nosluddet och grimskaftet som matchar. Vi gick på en grusväg först, och han kändes varken seg eller pigg. Men när vi sedan kom in i skogen kändes han lite piggare ^^ Vi lullade runt i skogen ett tag och njöt av naturen. 
 
Efter bara några minuter hörde vi ett skott! Och det var flera stycken på mindre än 10 min. Jag som trodde älgjakten var över..? Så vi skyndade oss ut ur skogen igen.

Här är några mobilbilder jag hann fota iallafall.





Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. okej :)

2011-11-20 @ 12:57:32
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0