Nytt

Nu har kallbloden skaffat sig en ny design! Jag blev väldigt nöjd med den och tycker att den passar nu till jul.. ;) Header, Bakgrund och lite kodändringar är gjorda av mig (Johanna) och vill inte se någon kopiera idéen. Om du inte ser det nya, testa klicka på F5 så uppdateras sidan.

Idag har jag hemstudiedag så jag är hemma hela dagen fast med skoljobb som ska bli klart... Mamma kommer hem från jobbet runt halv ett, så då drar vi till stallet och jag tar och fotar lite eftersom den efterlängtande snön har kommit ♥ Nu får jag ta och plugga stenhårt så jag är fri resten av dagen!
btw, hittade denna bilden på stockholmsjenna.se och nördig som jag är var jag tvungen att leta upp mig och Alma, och jag lyckades! röda pilen är jag och rosa pilen är Alma... :D



Kommentarer
Postat av: matilda :)

snyggt det bleev :3

2011-11-29 @ 22:12:14
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: matilda :)

Jag fick också bild på eeeer! 8D

2011-11-29 @ 22:12:28
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0