Bio

Goddagens! Jag är sjukt ledsen för så dålig update från min sida, fast jag var på travskolan igår och kom hem sent. Igår körde jag och Gustav världens sötaste Snobben! Han är en shettisvalack på 5 år som är rätt bakrädd och skvettig, exakt som Eddi var! Därför känns det lite som om jag har "erfarenhet" av såna hästar.... Han gick jättebra igår, det enda han gjorde var att han blev rädd för en storhäst på banan, han "skenade" typ en meter innan han lugnade ner sig, men det är helt okej! Han blir bara bättre och bättre eftersom han får vara med ;) Här får ni en bild på blobben!
tjöth hestapåleh <3
HANS ÖRON ÄR MINIMALA!!!


Ikväll ska jag och en kompis på bio, Breaking Dawn part 1! :D En sak som ni förmodligen inte vet är att jag är rätt så stort Twilight-fan, har sett alla filmerna flera gånger och älskar dom! Dock är jag inte som flera andra tonårstjejer som älskar Edward, blesch! Jacob ska det vara.... (a) Ska fixa några tidinställda inlägg medan jag är borta!

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha söt pownie :D

2011-11-19 @ 17:02:56
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0